marți, 8 ianuarie 2013

Tort bebe 1 an

Pentru aniversarea de 1 an i-am pregatit lui bebe un tort special. De fapt, am facut doua variante - una in care am pus zahar in blat si alta fara zahar. Pentru a doua varianta, blatul a iesit putin cam tare, dar insiropat a fost ok. L-am invelit in martipan. Decorul e facut tot din martipan, care desigur le-am indepartat de pe feliile servite bebelusului.

Ingrediente pentru blat:

  • 5 oua
  • 3 linguri de zahar (optional)
  • 5 linguri faina
  • 1 lingurita praf de copt
Ingrediente pentru crema:
  • 500g branza de vaci
  • 3 banane coapte
  • 2 linguri nuca de cocos (optional)
Mod de preparare:
  1. Se face un blat simplu de tort: se bat albusurile, se amesteca cu zaharul, glabenusurile, faina si praful de copt.
  2. Se taie blatul (dupa ce s-a racit) si se insiropeaza cu suc de portocale sau de mere (proaspat stoarse din fructe).
  3. Se amesteca branza cu bananele si eventual cu nuca de cocos si se face o crema cu care se va umple blatul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu